close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך למצוא את הקבלן הנכון לביצוע עבודות עפר?

מערכת שורשיב אב, תשעט13/08/2019

צריכים לשכור קבלן עבודות עפר? אין ספק שההיצע העומד בפניכם רחב. איך תוכלו לבצע את הבחירה בידיעה שהיא הנכונה והמתאימה ביותר לצרכים שלכם? בשביל זה אנחנו כאן

תגיות:
פרויקטים הכוללים עבודות עפר לא פעם דורשים השקעה גדולה, לכן סביר שתרצו לקבל את מלוא התמורה עבורם, בעיקר מבחינת איכות ומקצועיות העבודה. בחירת קבלן מקצועי ומיומן בביצוע עבודות עפר היא אינה עניין של מה בכך. כדי להיות בטוחים שאתם מבצעים בחירה נכונה, ריכזנו לכם רשימה של טיפים שכדאי להתעכב עליה.

כימיה
קבלן מומחה לעבודות עפר ירצה להיפגש איתכם כדי לדון על הפרויקט לפני חתימה על חוזה עבודה משותף. במהלך הפגישה הקשיבו לתחושת הבטן ושאלו את עצמכם האם הקבלן שעומד מולכם אכן
יתאים לביצוע הפרויקט הן מהפן המקצועי והן מהפן האישי. האם קל לתקשר אתו? האם יש לו הצעות ייעול טובות במטרה לחסוך לכם זמן וכסף? האם יש לו רזומה טוב וניסיון בעבודות דומות? האם הוא בעל ניסיון והעסק שלו קיים מזה זמן מה? האם הוא מקצועי, מכבד את הזמן שלכם ומוסר הצעות מחיר בכתב? כל אלו ועוד הן שאלות חשובות שכדאי לשאול.

מחקר
עשו את המחקר שלכם. כיום עומדים לרשותכם כלים רבים שבעזרתם תוכלו לאסוף מידע על הקבלן כמו המדיות החברתיות ורשת האינטרנט. כך לדוגמה אם אתם רוצים לברר על חברת אמצ שמש הקלידו את שם החברה בגוגל, סרקו את התוצאות וחפשו אתר אינטרנט או עמוד בפייסבוק שם תוכלו לראות תמונות של עבודות קודמות של אותה החברה. חפשו בעיקר דוגמאות של עבודות הדומות לפרויקט שתרצו לבצע, קראו ביקורות וחוות דעת, קטעי עיתונות או כל מידע שיגרום לכם להרגיש בנוח ולדעת שהגעתם לבחירה נכונה, אמינה ובטוחה.

שאלות
אל תפחדו לשאול שאלות. קבלן מומחה לעבודות עפר יעריך אתכם אם תעשו מאמץ להבין את התהליך. אתם עשויים להיות מופתעים מהמאמץ הנדרש כדי להשלים את הפרויקט שלכם. חשוב להכיר את שלבי העבודה השונים ולו רק כדי לוודא שהקבלן אינו עושה שום קיצורי דרך שיכולים לעלות לכם בזמן יקר בהמשך, קל וחומר בכסף. אינכם רוצים לחסוך על חשבון איכות העבודה ולקרוא לאיש מקצוע אחר שיבוא לתקן עבודה לא איכותית, לכן אל תתפשרו על פחות מקבלן אמין ובעל ניסיון שמכיר את החשיבות של עבודה מקצועית לכל אורך הדרך.

אמצ שמש מתמחה בביצוע עבודות תשתית ונחשבת לאחת החברות המובילות והמתקדמות בתחום בישראל. לחברה ניסיון ברמה לאומית בפרויקטים שונים ומגוונים ולכן יכולה לספק שירותים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה